Marc hallez

programmadirecteur MENT TV / Program director MENT TV
Unseen & Unheard - 13.00 u. / 1 PM - Internet Explorer
DavidVerbruggen_Paars.png

Marc Hallez kreeg z'n medialiefde te pakken bij radio en startte zo'n 23 jaar terug met televisie. Hij was een van de grondleggers van TENDENS, een lifestyleprogramma op de regionale zenders. Hij startte ook mee S.televisie op, een van de eerste digitale tv-kanalen in Vlaanderen. Pioniersschap dat zou leiden tot de oprichting van MENT TV.

MENT TV is een referentie in de sector van de Vlaamse amusementsmuziek, maar wil zich tot een veel bredere doelgroep richten dan de liefhebbers van dit muziekgenre alleen.

Hij verzorgde ook jarenlang audiovisuele communicatie voor bedrijven als Santana Kurk, de Sleepy Groep en Dovy Keukens.

Marc Hallez lost his heart to radio and television about 23 years ago. He produced TENDENS, a lifestyle show on regional tv channels. Later on he launched one of the first digital TV channels in Flandres, which would lead to the establishment of MENT TV.

MENT TV has gained a lot of popularity in the Flemish entertainment music, however, the channel wants to reach a much broader audience.

In earlier days he was responsible for the audiovisual communication of several Belgian retail brands.